Leverandørsenter

Effektiv og profesjonell anskaffelse

Anskaffelsesavdelingen i OMV Norge AS er delt inn i to områder: operativ anskaffelse og prosjektanskaffelse.

  • Operativ anskaffelse har ansvar for håndtering av mindre prosjekter og lokale behov.
  • Prosjektanskaffelse håndterer definerte større prosjekter.

Begge avdelinger fungerer som grensesnitt mellom interne kunder og eksterne leverandører. De har ansvar for å optimalisere anskaffelsesbetingelser og oppfylle krav på en effektiv måte.

For anskaffelsesprosesser på tvers av OMV-konsernet er Corporate Procurement en fullt integrert funksjon med overordnet ansvar.

Vi er alltid på utkikk etter pålitelige og kompetente leverandører.

Ved å fylle ut det elektroniske leverandørskjemaet i leverandørsenteret, kan du registrere deg for inkludering i vår database og dra nytte av fremtidige forespørsler.

Downloads

  • Code of conduct
  • General purchase order terms and conditions
  • Transparency act – Reporting for OMV Norge AS

De generelle kjøpsbetingelsene gjelder for alle innkjøpsordrer utstedt av OMV Norge AS.